Foto' s - Reisverslag uit Warschau, Polen van Violette Kieft - WaarBenJij.nu Foto' s - Reisverslag uit Warschau, Polen van Violette Kieft - WaarBenJij.nu

Foto' s

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Violette

13 Februari 2007 | Polen, Warschau

Carmen en Samantha hebben trouwens heeeel veel foto's op hun site staan, dit omdat ze meer foto's kunnen plaatsen! Dus misschien is het leuk om daar ook even een kijkje te nemen.

Ik zit hier jammer genoeg te klooien met een digitale camera en snap er de ballen niet van. Nieuwe foto's volgen dus nog ;)

Liefs Vio

• 13 Februari 2007 - 19:43

Tjettje:

Jeetje Vio, wat super mooie foto's. Ik kan me echt zo goed voorstellen dat je alle kindjes wel mee zou willen nemen! Volgens mij heb je het heel erg naar je zin! Ben echt trots op je dat je dit doet!

Dikke tut

• 15 Februari 2007 - 12:02

Yvette:

Nu maar hopen dat Jan Willem ook een groot gezin wil...!!
    X Yvette

• 18 Februari 2007 - 20:29

Carin Roelofs:

je kunt wel zien dat je het er fijn hebt! Leuke foto's! Geniet er nog maar van: doen de kindjes ook van jou, zie ik!

• 20 Februari 2007 - 11:12

Sytske:

Eej mop!
    Ik denk wel dat je na een tijdje die gehandicapte kinderen ook niet meer kan missen. Tenminste dat merkte ik in Mappa Mondo. Dat ze ook iets speciaals hebben ook al kunnen ze niet veel. Sommige mensen kunnen daar zo bijzonder mee omgaan, echt knap vind ik dat. Voor mij is dat ook moeilijk. Probeer daarin iets waardevols te ontdekken. Maar dat lukt je wel dat weet ik zeker. xxx sytske