Kriebels! - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Violette Kieft - WaarBenJij.nu Kriebels! - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Violette Kieft - WaarBenJij.nu

Kriebels!

Blijf op de hoogte en volg Violette

23 Oktober 2012 | Nederland, Gouda

Over een paar dagen stap ik eindelijk in het vliegtuig! Het is grappig om te merken hoe je in de voorbereidingen naar zo'n reis toe leeft. Soms zijn er momenten dat ik het bijna vergeet en denk: Oja, ik ga naar Brazil! En soms zijn er momenten dat ik er voortdurend mee bezig ben, in mijn dromen mijn koffer kwijt raak en op schiphol blijf steken. Zo zijn er ook momenten dat ik me verdiep in werk wat ik na de reis zou willen doen. En op het andere moment laat ik alles los, heel bizar!

Op dit moment is er een soort van rust over mij heen gekomen en besef ik dat ik niet meer kan dan mijn koffer goed inpakken, mijn paspoort niet vergeten en mijn schouders laten zakken.

Ik had graag nog voor vertrek met nog wat familie en vrienden willen afspreken maar aan de andere kant denk ik: hallo Vio, je gaat niet emigreren, doe niet zo dramatisch. Over een paar maandjes reis ik (en Maarten) weer lekker door Nederland om met iedereen bij te kletsen.

Tot slot kan ik alleen nog melden dat ik bezig ben met de laatste dingetjes zoals wasjes draaien, opruimen, pepernoten kopen voor John, kleur van nagellak uitzoeken (heel belangrijk), sporten en tussen de bedrijven door mijn heupen los gooien in de woonkamer onder begeleiding van Braziliaanse muziek. (Op dit moment ben ik er nog van overtuigd dat ik heel soepel in de heupen en een natuurtalent ben).

Ik vermoed dat ik begin volgende week weer een bericht kan plaatsen op de site.

Dikke smakkerd!

Vio



  • 23 Oktober 2012 - 13:37

    Christina:

    lees met je mee! Boa sorte e aproveita bastante! ;)

  • 23 Oktober 2012 - 13:39

    Jennifer:

    Oh lieve Vio!

    Ik vind het ook zo spannend voor je!
    Kijk er naar uit om met je mee te 'reizen'!

    Liefs!

  • 23 Oktober 2012 - 14:05

    Nyncke:

    Heel erg veel plezier! En ga vooral nu erg genieten, voor je het weet ben je weer in ons koude kikkerlandje!

  • 23 Oktober 2012 - 14:36

    Sytske:

    hee,
    super om te lezen. Ik weet zeker dat het helemaal goed komt en dat je een super tijd daar zult hebben. Dikke kus

  • 23 Oktober 2012 - 14:36

    Sytske:

    hee,
    super om te lezen. Ik weet zeker dat het helemaal goed komt en dat je een super tijd daar zult hebben. Dikke kus

  • 23 Oktober 2012 - 15:44

    Marjolein:

    Jooo Buuf,

    Spannend!!! Volgens mij heb je er heel veel zin in en ga je volop genieten.
    Leuk om zo al je avonturen te kunnen volgen!
    Heb je ons reisdagboekje ook ingepakt? :)

    Nou chica, heel veel plezier, werkse en natuurlijk: GENIET!!!

    Zet 'em op meid en tot over een paar maandjes!!

    Kussen

  • 23 Oktober 2012 - 16:04

    Baukje:

    heel veel plezier en goede reis gewenst, ik ga je volgen. hoe lang ga je trouwens?
    groetjes mij

  • 23 Oktober 2012 - 16:11

    Yvette:

    Haha top verhaal, leuk om zo met je mee te leven! Spannende dagen zullen nog volgen, morgen zie ik je nog en dan wil ik je dolgraag zien swingen op het braziliaanse deuntje, oefen ik met je mee! ;-)
    Liefs, Xx Yvet

  • 23 Oktober 2012 - 17:55

    Wendy:

    Ja afscheid nemen is ook altijd een lastig ding. Maar we zien uit naar de leuke en minder leuke belevenissen van je. Groeten aan John heb je nog een trekker gekocht voor Ronaldo? En ja je moet alles ook wel los laten.
    En op zo,n moment geniet in het hier en nu, later bij terugkomst zijn er idd weer volop uitdagingen. Fijne tijd lekker genieten en tot gauw by by sister violet with à big swimminpool en room for à pony mis je nu al we houden van je. By by Fam. Smidt

  • 23 Oktober 2012 - 19:01

    Anna:

    Hele heeele heeeeeeeeele goede reis!!! Pas goed op je zelf, geniet van alle indrukken.

    We keep in touch!

    X

  • 23 Oktober 2012 - 20:49

    Janike:

    Oh wat spannend! Have fun en goede reis!

  • 23 Oktober 2012 - 21:24

    BEA:

    Hé Vio, leesje berichten op FB enne tot meels, liefs mij

  • 23 Oktober 2012 - 21:30

    Helen:

    Hey Violette,

    Ik zal je reisverslagen met heel veel plezier gaan lezen. Heel veel plezier daar en ik hoop dat je een paar onvergetelijke maanden tegemoet gaat.

    Groetjes, Helen.

  • 23 Oktober 2012 - 22:43

    John:

    Ola Violette,

    Leuk dat je bijna in het vliegtuig stapt en deze kant op komt!
    Ik hoop dat je 3 otimo meses zal hebben, en het een experianca maravilhosa zal zijn!

    Boa viagem para voce, goede reis voor jou, en niet alle pepernoten opeten in het vliegtuig!!

    Ate sabado!

    Abracos, John

  • 23 Oktober 2012 - 23:32

    Riekelien:

    Wat leuk om te lezen allemaal. Echt violet ik hoor je het zo zeggen haha. Heel heel veel plezier geniet er van dn niet te veel zorgen maken om alles, lekker met zn 2en komt zeket goed... Ik ga je reisverslagen zeker lezen zl geniet ik misschien ook nog een beetje mee haha. Goede vlucht! En succes met alles inpalken en weet je; daar hebben ze ook vast wel winkels en supermarkten mocht je bijv iets vergeten, bij mij geeft het altijd nog wel een beetje rust haha doeeeeeiiii liefs!!! Riekelien

  • 28 Oktober 2012 - 17:34

    Wendy:

    O ik henb gehoord dat je geland bent ik werdvanacht wakker gebeld door Maarten. Geeft niks dat wou ik ook. Ik dacht kan ik lekker verder slapen. Nee dus alleen maar aan rio denken en hoe het bij John was en is bla bla bal en hoe je volgende vlucht is gegaan. En wat je vandaag gaat eten. Nou ja oant laters

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Gouda

Violette

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 442
Totaal aantal bezoekers 40831

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2012 - 26 Januari 2013

Brazilie

27 Januari 2007 - 15 Maart 2007

Polen

Landen bezocht: