Polen - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Violette Kieft - WaarBenJij.nu Polen - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Violette Kieft - WaarBenJij.nu

Polen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Violette

02 Januari 2007 | Nederland, Zwolle

27 januari vetrek ik met nog 5 andere meiden van mijn studie (SPH) richting Polen om daar in een kindertehuis stage te lopen.
Ik verblijf daar 6,5 week, lang genoeg om een site aan te maken op waarbenjij.nu!
Vanaf nu kunnen jullie mijn avonturen in Polen via deze site volgen.

Liefs Violette

  • 04 Januari 2007 - 14:30

    Anna:

    Aaahhh goed man zo'n site. Wordt wel helemaal echt nu. Ben trots dat jij nu als enige van de altijd "thuisblijvers" met de stages, wel naar het buitenland gaat. U go Girl!!!!! We gaan je verhalen natuurlijk allemaal volgen maar eerst nog ff een etentje voordat je vertrekt... Heb al een leuk idee voor een verjaarskado trouwens...

    Cyaaaa Dikke kuzz
    An.

  • 04 Januari 2007 - 21:45

    Jim:

    Nog bedankt voor je berichtje op mijn site..
    Zo te zien is het ook jou gelukt, om een site aan te maken..Het schiet allemaal goed op he..Wel spannend allemaal, maar gaat helemaal goed komen!

    Liefs Jim

  • 08 Januari 2007 - 12:04

    Sam:

    Heeeej meissie!!

    Lekker naar Polen!!
    Heb er zin in!!

    Liefs
    xXx

  • 08 Januari 2007 - 18:41

    Carmen:

    Jaaaa, sinds vandaag heb ik er ook super veel zin in! De reis staat EINDELIJK vast! Het wordt vast leuk daarzo!
    Liefs, Carmen

  • 08 Januari 2007 - 20:33

    Wander:

    Cool! Tof geregeld violette!

  • 09 Januari 2007 - 18:08

    Margriet:

    Vio!!

    Spannend! Nog maar een paar weekjes en we gaan weg! Jij naar Polen en ik naar Kenia! Heel erg veel plezier en als Sarah en ik een waarbenjij.nu hebben hoor je het wel! Nu eerst nog leren en opdrachten maken hehe...Zie je op school!!

    Liefs

  • 20 Januari 2007 - 13:10

    Josine:

    Heej Vio! Hoe is het meid? Heb je er al helemaal zin in! Ik weet zeker dat jullie het hartstikke leuk gaan hebben in Polen! Hoop je als je terug bent nog een keer weer te zien! Succes! Kus!

  • 06 Februari 2007 - 16:20

    Remco:

    Hey violet, leuk avontuur maar vooral leerzaam.

    Kun je ook wat over de stichting/instelling vertellen waar je werkt? ik ben heel nieuwschierig hoe de organisatie precies inelkaar steekt en wat het verschil met Nederland is.

    Veel succes met alles wat je gaat doen.

    Groetjes Remco

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zwolle

Polen

Recente Reisverslagen:

12 Mei 2007

Toch niet laatste bericht...

16 Maart 2007

Holandia!

07 Maart 2007

Snel, paar punten, vlug

02 Maart 2007

Zhen dobry! (goedemiddag)

27 Februari 2007

Een uit de hand gelopen grap!
Violette

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 40839

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2012 - 26 Januari 2013

Brazilie

27 Januari 2007 - 15 Maart 2007

Polen

Landen bezocht: